Klachtmelding
De mening van een cliënt is heel belangrijk, zeker voor een dienstverlenend bedrijf. Er worden geen tastbare producten verkocht, maar er wordt een service verleend. Waar bij de aanschaf van een product het verlenen van de service door de verkoper een nevenaspect is, is het verlenen van service voor een dienstverlenend bedrijf de hoofdtaak en het enige dat kan worden beoordeeld.
Hoezeer wij ons uiterste best doen eenieder naar tevredenheid te helpen bij het verhalen van zijn/haar schade, kan het zijn dat u toch niet tevreden bent over de afwikkeling van uw schade.
Via onderstaand formulier kunt u uw klacht indienen. Wij nemen vervolgens contact met u op. Is het voor u niet mogelijk om uw klacht elektronisch te versturen, dan kunt u ook per post terecht bij het klachtenbureau van 112Schade:
112Schade Klachtenbureau
Lageweg 2
3703 CA ZEIST
Tel. 088 – 65 20 600
klacht@112schade.nl
Klachtenformulier