Binnenkort Partnerprogramma 2021
112Schade als complete verhaalservice ondersteunt het intermediair.
Door de ontwikkelingen in de markt waaronder de komst van WA-Direct, komt 112Schade met een vernieuwd Partnerprogramma voor het intermediair.
Vanuit de verzekeraar wordt er steeds meer rechtstreeks contact gezocht met de klant om meer grip te krijgen op het aantal schadeclaims en de hoogte daarvan. Het WA-Direct is daar ook een voorbeeld van, waarbij de verzekeraar spreekt over klantbelang voorop. De praktijk zal dat echter anders uitwijzen met minimale inspanningen, schadesturing etc. De klant zal wederom terugkomen bij zijn/haar tussenpersoon en om hulp vragen.
Het intermediair vervult wat ons betreft dan nog steeds een hele belangrijke, maar ook moeilijke rol in de verzekeringsbranche. Die rol moet niet onderschat worden, denk onder andere aan de zorgplicht van de adviseur.
Met het nieuwe Partnerprogramma willen wij de rol van het intermediair ondersteunen met een complete en onafhankelijke service voor de klant op het gebied van verkeersrechtsbijstand waarbij bij 112Schade wel klantbelang voorop staat!
De mogelijkheden
Als intermediair heeft u de keuze om tegen een laag abonnementstarief (Goud) uw klanten een volledige en kostenneutrale verhaalservice te bieden. U kunt gebruik maken van ons White Label en vervolgens zo ‘uw’ verhaalservice in uw eigen service abonnement opnemen. U kunt er ook voor kiezen om zelf geen abonnementskosten te maken, maar wel uw klant op weg te helpen met de verhaalservice van 112Schade. In dat geval (Zilver) betaalt uw klant een kleine bijdrage in de opstartkosten van het dossier. Deze kosten zullen wij met de totale dossierkosten verhalen op de aansprakelijke partij.
Binnenkort kunt u alles lezen over het nieuwe Partnerprogramma dat start per 1 januari 2021.