Wat vindt de klant?
De mening van cliënt is heel belangrijk, zeker voor een dienstverlenend bedrijf. Er worden geen tastbare producten verkocht, maar er wordt een service verleend. Waar bij de aanschaf van een product het verlenen van de service door de verkoper een nevenaspect is, is het verlenen van service voor een dienstverlenend bedrijf de hoofdtaak en het enige dat kan worden beoordeeld. De beste reclame die je daarbij kunt wensen is de aanbeveling van een cliënt. Dit geldt ook voor ons bij 112Schade. Om die reden meten wij de klanttevredenheid.
Kennismaking op een voor cliënt somber moment
Als juridisch dienstverlener maken wij kennis met cliënt op het moment dat hij of zij schade heeft geleden. Er is schade aan de auto of bromfiets waarvoor men zelf niet verzekerd is en wellicht heeft client daarbij ook nog letselschade opgelopen. Het oplopen van schade is voor cliënt een negatieve gebeurtenis waarbij het gevoel van ‘het is niet mijn schuld’ erg aanwezig is en ‘wie gaat mijn schade betalen’. De schade verhalen wij meestal op de verzekeraar van de tegenpartij. De verzekeraar die in de maatschappij zijn slechte imago nog steeds niet te boven is. Op dat moment maken wij dus kennis met cliënt waarbij het ons doel is om cliënt volledig te ontzorgen bij het verhalen van zijn schade en dat zo snel als mogelijk.
Klanttevredenheid – de mening van cliënt
Na het afsluiten van het dossier vragen wij cliënt om de werkzaamheden van 112Schade te beoordelen. Wij doen dit door gebruikmaking van Trustpilot.
Check ons profiel op Trustpilot
Op dit moment is onze score: