De business achter auto’s
Aanstaande zondag 25 september 2020 09:30 en 15:30 uur op RTL Z een kleine bijdrage van 112Schade in ‘De business achter auto’s‘, een uitzending van Business NL!
Momenteel ervaren we een periode van grote activiteit waardoor ons team zich volledig inzet om lopende zaken af te handelen. Helaas kan het zijn dat we telefonisch niet direct bereikbaar zijn.
Wist u dat u de voortgang van een schadedossier ook kunt volgen door in te loggen op onze website: https:/www.112schade.nl.
Wij hopen op uw begrip. Team 112Schade
Aanstaande zondag 25 september 2020 09:30 en 15:30 uur op RTL Z een kleine bijdrage van 112Schade in ‘De business achter auto’s‘, een uitzending van Business NL!
Onlangs is er weer een waaghals op de weg gesignaleerd tussen Breda en Rotterdam. Onder andere het RTLnieuws schreef daarover. Een motorrijder filmt zijn route. De bestuurder laat trots zien dat je makkelijk in minder dan 1/3 van de oorspronkelijke tijd van Breda naar Rotterdam kunt rijden. Slechts 11 minuten duurde zijn rit.
Is dit slim?
Ik wil mij graag aan u voorstellen, ik ben Sam.
Ik ben de nieuwe virtuele medewerker van 112schade.
(meer…)
Je hebt schade aan je voertuig opgelopen door toedoen van een ander. Als de aansprakelijkheid duidelijk is en wordt erkend zal de vastgesteld voertuigschade door de tegenpartij danwel zijn verzekeraar worden vergoed. Het blijft echter niet bij alleen de schade aan het voertuig. Er kan nog meer persoonlijke schade zijn ontstaan door het ongeval. Te denken valt onder andere aan taxatiekosten, expertisekosten, kosten voor vervangend vervoer of medische kosten door opgelopen letsel. De kosten voor vervangend vervoer zijn tegenwoordig (standaard) te verhalen voor 80%. (meer…)
Wat vaak kan gebeuren, is dat in de beoordeling van de aansprakelijkheid danwel de behandeling van de schade men een blinde vlek creëert en het geheel niet meer overziet. Als gevolg hiervan verliest men de kern van de zaak. Zo behandelden wij recent een dossier waarin de voormalige belangenbehartiger van de cliënt en de verzekeraar van de tegenpartij verzeild raakten in een aansprakelijkheidsdiscussie over één specifiek onderdeel en daardoor het overzicht verloren. Het dossier is vervolgens aan 112schade aangeboden. Door iets uit te zoomen, een helicopterview toe te passen op alle informatie, is het ons vervolgens vrij snel gelukt om alsnog de schade voor cliënt te verhalen.
Door Sue-Ann Ost
(meer…)
De mening van de cliënt is heel belangrijk, zeker voor een dienstverlenend bedrijf. Er worden geen tastbare producten verkocht, maar er wordt een service verleend. Waar bij de aanschaf van een product het verlenen van de service door de verkoper een nevenaspect is, is het verlenen van service voor een dienstverlenend bedrijf de hoofdtaak en het enige dat kan worden beoordeeld. De beste reclame die je daarbij kunt wensen is de aanbeveling van een cliënt. Dit geldt ook voor ons bij 112Schade. (meer…)
Het is je vast wel eens opgevallen dat het verkeerslicht net wisselt van kleur zodra er een lijnbus of hulpdienst aankomt. Is dat toeval?
Nee, dat is het niet. Lijnbussen, trams kunnen verkeerslichten beïnvloeden om sneller het kruispunt te kunnen oversteken waardoor de doorstroming van het openbaar vervoer verbetert en daardoor de dienstregeling niet in de war komt. (meer…)
U kent ze vast wel: de tractoren met uitstekende onderdelen aan de voor- of achterzijde. Indien u langs landweggetjes rijdt, komt u deze zeker tegen. Wellicht ziet u er dan weinig gevaar in, maar dit wil niet zeggen dat zij geen gevaar vormen. Zo behandelden wij onlangs een dossier waarin een cliënt ernstige schade opliep door uitstekende onderdelen aan de voorzijde van een tractor.
Door Rick Kerkhof
Hoe ver ga je in de meest klantvriendelijke dienstverlening waarbij de klant uiteindelijk niet onze bestede uren hoeft te betalen? Een vergoeding voor onze tijd verhalen wij voor de klant eveneens op de tegenpartij. Lukt het verhalen niet, dan kost dat de klant ook niets! Dat is ons risico. (meer…)