Klantenservice 112schade nu ook via WhatsApp
Zeist, 6-12-2016 – Vanaf vandaag breidt 112schade haar reguliere klantenservice (via telefoon,e-mail, Facebook messenger) met WhatsApp uit. 112schade is hiermee de eerste schade verhaalservice in Nederland die ook klantenservice via WhatsApp aan het intermediair en zijn klanten levert.
Tussenpersonen en hun klanten kunnen hierdoor nog sneller en makkelijker geholpen worden zonder wachttijden.
Mobile first
Tegenwoordig gebruikt de meerderheid zijn smartphone boven een desktop computer. Daarom is communicatie via de smartphone zeer belangrijk. Ook de chat functie werkt uitstekend op een mobiele telefoon.
Hoe werkt de WhatsApp service?
Elk WhatsApp bericht wordt direct door het webcareteam opgepakt. Betreft het een vraag die direct en simpel beantwoord kan worden, dan zal de klant het antwoord via WhatsApp ontvangen. Mocht de klant documenten willen doorsturen zoals een schadeformulier of een factuur dan kan dit ook eenvoudig via Whatsapp.
Naast de laagdrempeligheid en snellere interactie heeft de klant nu meerdere opties om 112schade te bereiken. En de klantenservice is in staat om snel meerdere klanten tegelijk te helpen.
Over 112schade 112schade.nl werkt voor de verhaalactie samen met verschillende gespecialiseerde partners. De service is kosteloos voor de consument en het intermediair, omdat de gemaakte kosten verhaald kunnen worden bij de verzekeraar van de aansprakelijke tegenpartij.